مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 09:272022-10-28اقتصادي

فارس من| چه خبر از سهمیه کنکوری مدال آوران المپیادهای علمی؟


برخی مدال آوران المپیادهای علمی با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار افزایش سهمیه در کنکور سراسری شدند، مسوولان در حال بازنگری سهمیه المپیادها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار سراسری شدند.

مریم رضاسلطانی سردبیر پویش سامانه فارس من در این باره می گوید: پسر من برای المپیاد درس می خواند و من دغدغه و تلاش بسیار وی را می بینم، او تمام انرژی خود را می گذارد تا در المپیاد قبول شود، سال های قبل می گفتند اگر کسی مدال نقره و برنز المپیاد علمی را دریافت کند، حدود 15درصد در سهمیه کنکور به او کمک می کنیم ولی در حال حاضر آن سهمیه را کم می کنند و ما به عنوان والدین این دانش آموزان خواستار افزایش سهمیه مدال آوران المپیادهای علمی در کنکور سراسری هستیم.

* موضوع سهمیه های کنکور در دست بررسی موضوع را از سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی پرسیدیم، عاملی می گوید: بحث سهمیه مدال آوران المپیادها در حال پیگیری است.

وی افزود: برای حمایت تاثیرگذار از مدال آوران المپیادها باید ضوابط و شاخص ها مورد بررسی قرار بگیرد، آنگاه تصمیم نهایی را اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چه خبر از سهمیه کنکوری مدال آوران المپیادهای علمی؟

فارس من| چه خبر از سهمیه کنکوری مدال آوران المپیادهای علمی؟